Få 10% rabat!
*Gyldig på Dimehouse & Risa Home produkter

10RABAT

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 4,3 ud af 14.300+ anmeldelser

Gratis returnering inden for 14 dage

✔️ Gratis levering fra €75,-

Bestille

Du er kun et par klik væk fra at transformere dit opholdsrum med vores smukke møbler.
Har du spørgsmål om bestilling? Se de ofte stillede spørgsmål, eller kontakt vores kundeservice.

Ofte stillede spørgsmål

Hvornår modtager jeg min ordre?

Leveringstiderne kan findes ved hvert produkt på produktsiden. Vi gør vores bedste for at levere produkterne til dig så hurtigt som muligt.

Hvordan kan jeg placere en ordre?

Har du fundet dit yndlingsprodukt(er)? Super! Du kan nemt placere din bestilling på hjemmesiden. Læg produktet/produkterne i indkøbskurven. Herfra kan du fortsætte med at shoppe eller gå til kassen ved at klikke på 'Se indkøbskurv'. Nu befinder du dig i din indkøbskurv. Herfra kan du betale for din bestilling ved at klikke på 'Fortsæt til betaling'.

Nu kommer du til bestillingssiden. Du kan vælge at oprette en konto, så dine oplysninger gemmes til næste gang. Oprettelse af en konto er ikke obligatorisk, du kan også fortsætte som gæst. Udfyld oplysningerne og vælg din forsendelses- og betalingsmetode. Har du en rabatkode? Glem ikke at indtaste den i feltet 'Rabatkode'.

Til sidst er det vigtigt at kontrollere bestillingen endnu en gang. Så er du sikker på, at alt er korrekt! Efter kontrollen er det muligt at tilføje en kommentar og tilmelde dig nyhedsbrevet. Så holder du dig altid opdateret om spektakulære tilbud og nye kollektioner!

Klik på 'Gå til betaling', og du bliver sendt videre til den betalingsmetode, du har valgt. Her kan du betale.

Tillykke! Din bestilling er afgivet! Din bestilling sendes gratis til den ønskede adresse! God fornøjelse med dit køb!

Hvordan ændrer/annullerer jeg min ordre?

Det er i nogle tilfælde muligt at ændre din bestilling. Dette afhænger af, om bestillingen allerede er behandlet mod vores lager. Hvis den allerede er plukket, så er den i forsendelsesprocessen. Er dette ikke tilfældet, kan vi i mange tilfælde stadig ændre bestillingen.

Send os en mail på klantenservice@dimehouse.nl med dit ordrenummer og ændringen, så vi kan gennemføre dette.

Mit produkt er ikke på lager, hvad nu?

Er produktet ikke længere på lager, men stadig synligt på vores webshop? Så kommer produktet sandsynligvis tilbage. Hvor lang tid det tager varierer fra produkt til produkt.

Hvis produkterne transporteres til Nederlandene (ofte med skib fra Indien og/eller Kina), kan vi estimere en leveringstid. Denne leveringstid vil så være synlig på produktsiden. Vær opmærksom på: der kan være uforudsete omstændigheder uden for vores kontrol, som kan forlænge leveringstiden. Tænk på den usædvanlige situation i Suezkanalen i 2021.

Hvis et produkt ikke længere er på vores webshop, så kommer produktet heller ikke tilbage. Har du spørgsmål om et savnet produkt? Så kan du altid kontakte os.

Hvordan bliver min ordre leveret?

Din pakke kan blive leveret af én af vores transportører. Dette kan for eksempel være PostNL, DHL, Dynalogic eller DPD. Hvilken transportør der leverer din bestilling afhænger af pakkens størrelse.

Du modtager en forsendelsesbekræftelse om aftenen på afsendelsesdagen, der bekræfter, at din pakke er sendt, med en track & trace-kode, som du kan bruge til at følge forsendelsen. Vær opmærksom på: denne tracking bliver aktiv, så snart transportøren har scannet din pakke på depotet. I sjældne tilfælde kan der være et par dages forsinkelse mellem modtagelsen af track & trace-koden og aktiveringen af tracking.