KUN DENNE UGE:
15% rabatDimehouse & Risa Home produkter

⭐⭐⭐⭐⭐ 4,3 ud af 14.200+ anmeldelser

Bestille

Du er kun få klik væk fra at transformere din bolig med vores smukke møbler. Vi har omhyggeligt udvalgt hvert item for at give dig den bedste kvalitet og stil.

Ofte stillede spørgsmål

Hvornår modtager jeg min ordre?

Leveringstiderne kan findes ved hvert produkt på produktsiden. Vi gør vores bedste for at levere produkterne til dig så hurtigt som muligt.

Hvordan kan jeg placere en ordre?

Har du fundet dit yndlingsprodukt(er)? Super fedt! Du kan nemt placere din ordre på hjemmesiden. Læg produktet/produkterne i indkøbskurven. Herfra kan du fortsætte med at shoppe eller gå til kassen ved at klikke på 'Se indkøbskurv'. Nu befinder du dig i din indkøbskurv. Herfra kan du afregne ordren ved at klikke på 'Fortsæt til kassen'. 

Nu kommer du til bestillingssiden. Du kan vælge at oprette en konto, så dine oplysninger gemmes til næste gang. Oprettelse af en konto er ikke obligatorisk, du kan også fortsætte som gæst. Udfyld oplysningerne og vælg din forsendelses- og betalingsmetode. Har du en rabatkode? Glem ikke at indtaste den i feltet 'Rabatkode'. 

Til sidst er det vigtigt at kontrollere ordren igen. Så ved du med sikkerhed, at alt er korrekt! Efter kontrollen er det muligt at tilføje en kommentar og abonnere på nyhedsbrevet. Så er du altid opdateret om spektakulære tilbud og nye kollektioner! 

Klik på 'Køb', og du vil blive omdirigeret til den valgte betalingsmetode.

Tillykke! Din ordre er placeret! Din ordre bliver gratis sendt til den ønskede adresse! Vi ønsker dig meget glæde af dit køb!

Hvordan ændrer/annullerer jeg min ordre?

Det er desværre ikke muligt at ændre eller annullere din ordre efter placering. Hvis ordren er placeret, bliver den automatisk sendt til distributionscentret og gjort klar til forsendelse.

Hvis du ønsker at ændre adressen, er dette ikke længere muligt efter placering af ordren. Hvis produktet har en længere leveringstid, er denne mulighed tilgængelig. Send os en mail via klantenservice@dimehouse.nl med dit ordrenummer og de nye adresseoplysninger, så vi kan gennemføre ændringen.

Mit produkt er ikke på lager, hvad nu?

Er produktet ikke længere på lager, men stadig synligt på vores webshop? Så kommer produktet tilbage! Desværre har vi nogle gange længere leveringstider. Når fragten har nået landet, kan vi fastsætte en leveringstid, og denne leveringstid bliver synlig på produktsiden!

Hvis et produkt ikke længere er på vores webshop, kommer det heller ikke tilbage. Har du spørgsmål om et manglende produkt? Så kan du altid kontakte os.

Hvordan bliver min ordre leveret?

Din pakke kan blive leveret af PostNL eller DHL. Hvem der specifikt leverer afhænger af pakkens størrelse. Falder pakken inden for dimensionerne 100x70x58 cm? Så bliver den leveret af PostNL eller DHL. Alle pakker større end denne størrelse sendes med PostNL extra@home. Du modtager en forsendelsesbekræftelse om aftenen for afsendelsen, hvor din pakke er sendt, med en track & trace kode, så du kan følge forsendelsen. Bor du i en lejlighedskompleks? Så leveres der op til 4. etage til hoveddøren. Både pr. trappe og pr. elevator.