BLACK FRIDAY: -10% PÅ ALT!

BLACKFRIDAY

⭐⭐⭐⭐⭐ 4,3 ud af 14.200+ anmeldelser

Garanti

Garantiforhold

Du vil naturligvis modtage en garanti for dit køb Dimehouse! Naturligvis er det i overensstemmelse Dimehouse til hollandsk lovgivning og har justeret garantiforholdene. Hvilke rettigheder og forpligtelser har du som forbruger?

Hvor længe har jeg en garanti for mit produkt?
Dimehouse Tilbyder en generel 2 -årig garanti på alle produkter. Kunden har ret til udskiftning eller reparation af et produkt, der allerede er utilstrækkelig ved levering. Reparation eller udskiftning udføres altid på meget kort sigt (hvis varen er på lager). Kunden skal rapportere skader inden for tre dage. Vi anbefaler at kontrollere varen med det samme, når det er blevet leveret. Du har en længere garanti på visse dele af produkter:

  • Der gives en garanti på 3 år på trærammer
  • En garanti på 5 år gives på metaldele

NB! Har du købt en kontorstol eller en barstol med en gasfjeder? Du kan ikke længere afvikle dette efter samling. Hvis du er i tvivl om produktet? Så beder vi dig om gasfjederen Ikke At blive monteret! Hvis du bruger kontorstolen og barstolen monteret, er det Ikke Mere muligt at returnere dine produkter, og garantien udløber også.

Hvordan behandles min klage?
Dimehouse bestræber sig på at håndtere enhver klage, der er registreret på arbejdsdage inden for 24 timer. Med henblik på kompleksiteten af ​​nogle klager, bevarer Dimehouse Retten til at tage maksimalt 120 timer at komme med en løsning.

Rækkefølgen af ​​at løse en klage er som følger:

  1. Dimehouse lovligt har ret til først at afhjælpe klagen gennem reparation
  2. Hvis reparation ikke er mulig, kan Dimehouse Udskift produktet ved at levere nye dele. Dimehouse Har ret til først at anmode om udskiftninger fra og enhver leverandør. Så det kan vurderes i samråd, om en erstatning er tilstrækkelig
  3. Hvis reparation og udskiftning i henhold til Dimehouse er ikke tilstrækkelig, forbrugeren modtager en del af købsbeløbet. Hvis produktet er blevet brugt i et halvt år, modtager forbrugeren 50% af købsbeløbet tilbage. Hvis produktet er blevet brugt i otte måneder, modtager forbrugeren 25% af købsbeløbet tilbage. Efter at have brugt et år kan der ikke fremsættes nogen krav til nogen refusion

Køb ekstra garanti på banken eller lænestolen
Når kunden køber en bank eller lænestol, anbefaler vi "I-beskyttelsen i 3 år med anti-far-garanti-tekstilpleje-kit" ". I-beskyttelsen tilbyder beskyttelse mod pletter og også en 3-årig garanti. Garantien gælder kun, hvis plejesættet er købt på samme tid, når du bestiller. Møblerne skal behandles til brug. Dette sikrer, at du nemt kan fjerne snavs og andre væsker fra møblerne. Er der en plet, som kunden ikke kommer ud af det? Derefter sikrer vi, at det behandles af Oranje møbelpleje.

For at være berettiget til denne garanti skal kunden være i stand til at demonstrere, at i-beskyttelsen og møblerne er blevet bestilt til www.dimehouse.Nl.

Pletter, som tekstilet er beskyttet, og som krav kan fremsættes til garanti er: drikkevarer, fødevarer og endda frigivelse og udskillelse af mennesker eller kæledyr. Kunden har ingen garanti for pletter, mod hvilket tekstil ikke kan beskyttes, såsom ætsende stoffer (tænk på bleg eller neglelakfjerner) og maling og farvestoffer (tænk også at frigive jeans)

Hjælp! Jeg modtog et produkt med skader
Intet problem! Vores kundeserviceteam får alt ud af skabet for at hjælpe kunden så godt som muligt og giver altid en passende løsning. Når en artikel ankommer med skader, råder vi dig til at sende et foto direkte til Kundeservice@dimehouse.Nl Så kundeserviceteamet kan komme i gang med det samme for dig.

Mønster
Det leverede produkt skal have de egenskaber, som kunden kan forvente på grundlag af oplysninger, der er vist i vores webshop. Hvis denne forventning ikke er opfyldt, har kunden ret til en passende løsning såsom reparation. Med en rabat bortfalder reparationen eller udskiftningen. Efter reflektionsperioden på 30 dage kan tilbagetrækningsretten ikke længere påberåbes. 

Hvad er ikke dækket af garanti?
Stofartiklerne i vores webshop er lavet af mikrofiber, læder, PU -læder, ribben stof og fløjl. For hvert stof har vi et specielt pleje -kit, som varen kan behandles med pletter og snavs udefra. Vi giver nedenstående punkter ingen Garanti på:

Tilfældige pletter forårsaget af:

  • Drikkevarer, såsom rødvin og kaffe
  • Mad, såsom ketchup og pizza
  • Kropsvæske, såsom blod eller opkast
  • Blæk af for eksempel en kuglepen, filt -tip pen eller markør
  • Dirérbare pletter
  • Maling
  • Kosmetik og toiletartikler
  • Farvede pletter gennem stødende jeans eller avis
  • Pletter på oliebasen, såsom udtværing eller tjære
  • Klæbemidler og lim
  • Bleek og andre rengøringsmidler
  • Sure væsker, såsom eddike og citronsaft

Tilfældig skade forårsaget af:

  • Revner forårsaget af nøgler og spænder
  • Slid og ridser på læderbeklædning
  • Brandhuller forårsaget af cigaretter
  • Løse tråde i stoffet
  • Lette ridser gennem kæledyr

Normalt slid er ikke inkluderet i garantiforholdene. Normal slid inkluderer også brugerskader. Dimehouse Har ret til at anmode om fotos af enhver skade efter 30 -dages periode og være i stand til at vurdere, om der er brugerskade.

Misfarvning af produkter er ikke inkluderet under garantibetingelserne. Rust af metaldele på grund af udendørs brug på de indvendige møbler falder ikke inden for garantibetingelserne.

For alle tilbudte produkter tilbyder vi fremragende beskyttelse gennem vedligeholdelsesprodukter og forventer, at kunden tager ansvar og beskytter hans eller hendes møbler mod pletter i henhold til reglerne.

Hvis kunden er flyttet til udlandet, kan det kun kræves en garanti fra Holland.