Ofte stillede spørgsmål
Levering
Hvornår bliver min bestilling leveret?
Hvornår bliver min bestilling leveret?
Hvis produktet er på lager, og du har afgivet bestillingen på hverdage før kl. 16.00, bliver din bestilling sendt samme dag. Hvis produktet ikke er på lager, kan du se leveringstiderne ved produktet.
Kan jeg annullere eller ændre min bestilling?
Kan jeg annullere eller ændre min bestilling?
Så snart du har afgivet din bestilling, og produktet er på lager, kan vi sandsynligvis ikke ændre det. Vores lagermedarbejdere er nemlig så hurtige, at produktet er klar til vores kurerer, før vi kan ændre noget.
Har du bestilt et produkt, der ikke er på lager, kan vi måske stadig ændre noget. Send din ændring til vores kundeservice.
Hvis du ønsker at annullere din bestilling, og bestillingen endnu ikke er sendt, kan vi ordne det for dig. Du kan også kontakte klantenservice@dimehouse.nl for dette.
Hvad er lagerstatus?
Hvad er lagerstatus?
Hvis et produkt er på lager, står det på produktsiden. Hvis ikke, står der en forventet leveringstid.
Alle leveringstider er angivet i vores webshop ved produktet. Disse leveringstider er en indikation og kan findes i den store grønne bjælke ved produktet.
Hvordan bliver min bestilling leveret?
Hvordan bliver min bestilling leveret?
Din pakke kan blive leveret af en af vores transportører, for eksempel PostNL eller DHL. Pakkenes størrelse bestemmer kureren.
Pakker inden for dimensionen 100x70x58 cm leveres normalt af PostNL (inden for Nederlandene). Pakker større end denne dimension sendes af DHL, DPD eller PostNL Extra@Home.
Du modtager en forsendelsesbekræftelse på aftenen for afsendelsen, der bekræfter, at din pakke er sendt, med en track&trace kode, så du kan følge forsendelsen.
Bor du i en lejlighedskompleks på en højere etage? Så kan der være forskellige betingelser pr. kurer (både med og uden elevator). Spørg vores kundeservice om betingelserne.
Hvad er forsendelsesomkostningerne?
Hvad er forsendelsesomkostningerne?
Forsendelsen er gratis både i Nederlandene og Belgien fra en ordre værdi på €50. Under dette beløb betaler du €4,95 i forsendelsesomkostninger.
Betaling
Kan jeg betale senere?
Kan jeg betale senere?
Efterbetaling kan ske via Klarna. Bemærk, når produkter har en leveringstid, er det ikke muligt at vælge muligheden for efterbetaling.
Klarna sender en faktura med en betalingsanmodning efter bestillingen er afgivet, med 8 uger som seneste betalingsdato for dig som kunde. Denne betalingsmetode er derfor ikke egnet til bestillinger med længere leveringstid.
Kan jeg modtage en faktura med omvendt moms?
Kan jeg modtage en faktura med omvendt moms?
Det er bestemt muligt, og så snart du bestiller erhvervsmæssigt via webshoppen, kan du straks indtaste momsnummeret, hvilket gør momsen omvendt.
Kan jeg betale på faktura?
Kan jeg betale på faktura?
Det er ikke muligt at betale på faktura. Hvis du er en erhvervskunde, kan du anmode om et tilbud via klantenservice@dimehouse.nl.
Kan jeg betale med VVV-bonner?
Kan jeg betale med VVV-bonner?
Det er ikke muligt at betale med VVV-bonner.
Kan jeg følge min bestilling?
Kan jeg følge min bestilling?
Så snart din bestilling forlader vores lager, vil du modtage en track & trace-kode på e-mail mellem kl. 19.00 og 23.00, så du kan følge forsendelsen.
Kan jeg få min bestilling leveret til en afhentningssted?
Kan jeg få min bestilling leveret til en afhentningssted?
Desværre er det ikke muligt at få din pakke leveret direkte til en afhentningssted.
Hvis du ikke er til stede under det første leveringsforsøg, vil din bestilling blive leveret til en afhentningssted.
Ombytning & Returnering
Jeg vil returnere. Hvordan gør jeg det?
Jeg vil returnere. Hvordan gør jeg det?
Du kan anmelde din returnering via din konto på webshoppen.
Log ind med den e-mailadresse, du har bestilt med. Derefter kommer du til en menu, hvor du kan vælge en returneringsmulighed.
Du kan vælge en returlabel og dermed selv bringe pakken til en PostNL-lokation.
Du kan også vælge en afhentningsordre i samråd med vores kundeservice. I så fald vil pakken blive afhentet hjemme hos dig.
Bemærk: En afhentningsordre er kun mulig på hverdage og uden præcis tidsangivelse. Du skal derfor være hjemme mellem kl. 9.00 og 18.00.
Jeg har modtaget et produkt med skade. Hvad skal jeg gøre?
Jeg har modtaget et produkt med skade. Hvad skal jeg gøre?
Hvis du har modtaget et produkt med skade, skal du anmelde dette inden for 3 dage via kundeservice. Vi løser gerne klagen sammen med dig.
Ønsker du ikke at beholde produktet og vil returnere det? Så kan du anmelde returneringen via din konto på vores hjemmeside. Log ind med den e-mailadresse, du har bestilt med. Herfra kan du foretage din returneringsanmodning.
Kan jeg returnere gratis?
Kan jeg returnere gratis?
Du kan returnere din bestilling gratis inden for 30 dage. For dette kan du anmelde din bestilling via webshoppen. For at forbedre vores service vil det hjælpe os meget, hvis du tilføjer en grund.
Kan jeg bytte min bestilling?
Kan jeg bytte min bestilling?
Det er ikke muligt at bytte en bestilling. Hvis din nuværende bestilling ikke er som ønsket, kan du returnere den gratis.
Du kan derefter bestille det ønskede produkt via webshoppen.
Hvad er jeres returneringsbetingelser?
Hvad er jeres returneringsbetingelser?
Disse betingelser skal din returnering opfylde:
- Produktet er modtaget af dig for mindre end 30 dage siden.
- Produktet er ikke samlet, taget i brug, beskadiget eller ufuldstændigt.
- Produktet er godt pakket, så (yderligere) skade under returneringen undgås.
Du er selv ansvarlig for korrekt returnering af din ordre.
Vi anbefaler, at du gemmer kassen efter modtagelse af møblet.
Vi kontrollerer hver returnering. Yderligere skader under returneringsprocessen vil blive fratrukket det beløb, der skal krediteres.
Hvor lang tid tager returbehandlingen?
Hvor lang tid tager returbehandlingen?
Returneringer behandles normalt inden for 14 dage efter modtagelse på vores lager. Vi vil behandle en eventuel kreditering inden for denne periode.
Jeg har ikke længere emballage til at returnere produktet, hvad skal jeg gøre?
Jeg har ikke længere emballage til at returnere produktet, hvad skal jeg gøre?
Hvis du ikke længere har emballage, skal du selv sørge for passende emballagemateriale.
Du er selv ansvarlig for at returnere produkterne uden skader. Eventuelle skader, der opstår, vil blive fratrukket det beløb, der skal krediteres.
Hvordan kan jeg indsende min klage?
Hvordan kan jeg indsende min klage?
Hvis du har en klage, kan du anmelde den via chatten på hjemmesiden, eller via klantenservice@dimehouse.nl. Vi løser gerne klagen sammen med dig.
Garanti
Hvor lang tid har jeg garanti på et produkt?
Hvor lang tid har jeg garanti på et produkt?
- Dimehouse giver en generel garanti på 2 år på alle produkter.
- Der gives 3 års garanti på trærammer.
- Der gives 5 års garanti på metaldele.