Få 10% rabat!
*Gyldig på Dimehouse & Risa Home produkter

10RABAT

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 4,3 ud af 14.300+ anmeldelser

Gratis returnering inden for 14 dage

✔️ Gratis levering fra €75,-

Vende tilbage

Returpolitik Dimehouse

Hvis du ønsker at returnere en bestilling, så læs venligst betingelserne nedenfor grundigt.

Returbetingelser

  • Returanmodninger skal indgives inden for 14 dage efter modtagelse.
  • Produkter skal være ubrugte, uskadt og komplette.
  • Det anbefales at returnere i original emballage; ellers skal produktet være godt beskyttet og forsvarligt pakket.
  • Refusion sker inden for 14 arbejdsdage efter modtagelse på vores returlager.
  • Hvis pakken ikke er godt pakket, og der opstår skader, forbeholder vi os ret til ikke at kreditere (en del af) købsbeløbet.

Skadet eller forkert leveret

Er produktet skadet eller forkert leveret? Meld dette inden for 2 dage efter modtagelse via klantenservice@dimehouse.nl. Vedlæg nedenstående billeder for en hurtig behandling:

  • Billede af skaden
  • Billede af hele produktet
  • Billede af emballagen

Ved manglende eller beskadigede dele ønsker vi en klar beskrivelse af problemet.

Gratis retur

Returnering via et pakkepunkt er helt gratis. Store møbler som sofaer, skabe og spiseborde bliver hentet gratis hjemme hos dig. Vi vil gerne lave en aftale for dette. Kun for returneringer, der falder inden for pakkepunktsmål og kan bringes selv, men hvor du stadig ønsker at lave en afhentningsaftale, opkræver vi €9,95.

Hvordan returnerer jeg min online bestilling?

Du kan anmelde din retur via klantenservice@dimehouse.nl. Efter anmeldelsen modtager du et returlabel fra os via e-mail. Print labelen, klæb den på kassen og aflever pakken gratis ved det nærmeste pakkepunkt. Store møbler hentes af os.

Refusion

  • Refusioner udføres via den oprindelige betalingsmetode inden for 14 arbejdsdage efter modtagelse.
  • Ved efterbetaling (som Klarna) krediteres fakturaen efter behandling af returen.

Returanmodninger sker udelukkende via vores kundeservice. Det er ikke nødvendigt at anmode om returen også via Klarna, PayPal eller andre betalingsmetoder.

Returneringsprocessen kort fortalt

  • 1. Anmeld din retur online

    {"type":"root","children":[{"type":"paragraph","children":[{"type":"text","value":"Log ind på din egen konto med den e-mailadresse, du brugte til at placere ordren. Derefter modtager du en e-mail med en kode, så du kan logge ind."}]},{"type":"paragraph","children":[{"type":"text","value":"I din personlige konto står alle dine ordrer. Du kan returnere et produkt ved at klikke på returner nederst til højre. Derefter kan du gennemgå alle trin. Du modtager en bekræftelsesmail, når din returneringsanmodning er sendt. Din returnering vil derefter blive behandlet af os."}]}]}
  • 2. Udskriv returlabel og pakke retur

    Når din returnering er godkendt af os, modtager du en returlabel på e-mail.

    Pak de varer, du ønsker at returnere, i den originale emballage og sørg for, at gamle stregkoder ikke er synlige på æsken, ved fx at fjerne etiketten eller krydse den over med en (sort) tusch.

    Print etiketten ud og sæt den på æsken.

  • 3. Returlevering

    Tag pakken til et afleveringssted for transportøren, som er angivet på returetiketten.

    Bemærk venligst: Du modtager ikke en returlabel på store møbler, og du behøver ikke selv tage den med til et afleveringssted. I stedet vil der blive lavet en aftale om at hente møblet fra dit hjem. Kontakt venligst vores kundeservice via klantenservice@dimehouse.nl Gem venligst kvitteringen for returnering, indtil returneringen er blevet behandlet fuldt ud, og du har modtaget din refusion.

  • 4. Tilbagebetaling af din returnering

    Når vi har modtaget din retur, tilstræber vi at behandle den inden for 14 hverdage.

    Efter behandling vil købsbeløbet blive refunderet via den oprindelige betalingsmetode.