Returpolitik Dimehouse
Hvis du ønsker at returnere en bestilling, så læs venligst betingelserne nedenfor grundigt.
Returbetingelser
- Returanmodninger skal indgives inden for 14 dage efter modtagelse.
- Produkter skal være ubrugte, uskadt og komplette.
- Det anbefales at returnere i original emballage; ellers skal produktet være godt beskyttet og forsvarligt pakket.
- Refusion sker inden for 14 arbejdsdage efter modtagelse på vores returlager.
- Hvis pakken ikke er godt pakket, og der opstår skader, forbeholder vi os ret til ikke at kreditere (en del af) købsbeløbet.
Skadet eller forkert leveret
Er produktet skadet eller forkert leveret? Meld dette inden for 2 dage efter modtagelse via klantenservice@dimehouse.nl. Vedlæg nedenstående billeder for en hurtig behandling:
- Billede af skaden
- Billede af hele produktet
- Billede af emballagen
Ved manglende eller beskadigede dele ønsker vi en klar beskrivelse af problemet.
Gratis retur
Returnering via et pakkepunkt er helt gratis. Store møbler som sofaer, skabe og spiseborde bliver hentet gratis hjemme hos dig. Vi vil gerne lave en aftale for dette. Kun for returneringer, der falder inden for pakkepunktsmål og kan bringes selv, men hvor du stadig ønsker at lave en afhentningsaftale, opkræver vi €9,95.
Hvordan returnerer jeg min online bestilling?
Du kan anmelde din retur via klantenservice@dimehouse.nl. Efter anmeldelsen modtager du et returlabel fra os via e-mail. Print labelen, klæb den på kassen og aflever pakken gratis ved det nærmeste pakkepunkt. Store møbler hentes af os.
Refusion
- Refusioner udføres via den oprindelige betalingsmetode inden for 14 arbejdsdage efter modtagelse.
- Ved efterbetaling (som Klarna) krediteres fakturaen efter behandling af returen.
Returanmodninger sker udelukkende via vores kundeservice. Det er ikke nødvendigt at anmode om returen også via Klarna, PayPal eller andre betalingsmetoder.