BLACK FRIDAY: -10% PÅ ALT!

BLACKFRIDAY

⭐⭐⭐⭐⭐ 4,3 ud af 14.200+ anmeldelser

Eettafel Amelia Dimehouse Eiken LxBxH 268x108x11 Acaciahout Sfeerfoto schuin vooraanzicht

Kontakt os

Eller se svarene på ofte stillede spørgsmål.

Ofte stillede spørgsmål

Leveringstid

Hvad er leveringstiden for produkter?

Leveringstiden for produkter står på produktsiden. Disse leveringstider opdateres dynamisk. Når leveringstiden bliver kortere, vil denne leveringstid automatisk blive opdateret.

Hvem leverer bestillingerne?

Din pakke kan leveres af PostNL, DHL eller DPD. Hvem specifikt, afhænger blandt andet af pakkens størrelse.

Du modtager en bekræftelse om aftenen for afsendelsen, at din pakke er blevet sendt, og du modtager en track&trace-kode, som du kan bruge til at følge forsendelsen.

Levering af eksterne partnere.

I vores webshop sælges der også produkter fra partnere. Disse produkter leveres af den eksterne leverandør.

Hvornår modtager jeg en Track&Trace-kode?

Track & trace-koden oprettes, når vores folk i lageret begynder at arbejde med din bestilling. Samme aften modtager du en e-mail med track & trace-koden, hvorpå du kan følge forsendelsen. I princippet er dette altid aftenen før leveringsdagen. 

Du modtager tracking-koden mellem kl. 19.00 og 23.00. Virker din kode ikke endnu? Vi anbefaler at kontrollere din tracking-kode næste morgen, da kureren først skal scanne din pakke. Virker T&T stadig ikke? Kontakt da vores kundeservice!

Skal jeg blive hjemme hele dagen for levering?

For produkter med små dimensioner som stole og lamper modtager du en track & trace-kode fra os. Med denne kode kan du vurdere, hvornår du cirka kan forvente din pakke. Kureren giver dig et tidsrum, hvor de forventer at komme forbi. 

For produkter med store dimensioner som sofaer, skabe og lænestole er der (oftest) brug for en længere leveringstid. Vi kontakter dig eller sender dig information om leveringen.

Hvornår modtager jeg en Track&Trace-kode?

Har du ikke modtaget en mail næste morgen? Tjek da, om du har indtastet din e-mailadresse korrekt. Er det korrekt, men har du stadig ikke modtaget en mail? Så er din bestilling sandsynligvis endnu ikke sendt, og koden vil senere dukke op i din mail! Vil du alligevel tjekke det? Så kan du altid stille dit spørgsmål via en af vores kontaktmuligheder. Så ser vi det efter for dig!

Send en besked